Zamówienie na usługi cateringowe (zakończone)
Wartość zamówienia | Poniżej 750 000 EURO | ||||
Rodzaj zamówienia | Usługa | ||||
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta | 2019-04-25 , 12:31:14 | ||||
I Zamawiający | |||||
Zamawiający | Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy | ||||
- adres | Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, woj. mazowieckie | ||||
- telefon | (0-22) 56-92-800 | ||||
- faks | (0-22) 83-36-424 | ||||
- adres internetowy | |||||
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych | Ireneusz Górniakowski | ||||
- adres | Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa | ||||
- lokal | 1 | ||||
- telefon | (0-22) 569 28 09 | ||||
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych | Małgorzata Jaskułowska | ||||
- adres | Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa | ||||
- lokal | 0 | ||||
- telefon | (0-22)8324556 | ||||
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia | p. osoba upoważniona do kontaktów | ||||
Adres, na który należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu | p. osoba upoważniona do kontaktów | ||||
II Przedmiot zamówienia | |||||
Nazwa zamówienia |
Usługi cateringowe – przygotowanie i dostarczanie obiadów i śniadań dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, korzystających z Ośrodków Wsparcia.
|
||||
Opis zamówienia |
. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe – przygotowanie i dostarczanie obiadów i śniadań dla uprawnionych beneficjentów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, korzystających z Ośrodków Wsparcia. Prawo świadczeniobiorców do korzystania z usług wynika z przepisów ustawy z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1508 ze zm.) 2. Wielkość zamówienia Zamawiający określa na: 3. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określają kody: 55321000-6 i 55520000-1. 4. Ze względu na specyficzny charakter usługi oraz w związku z niemożnością dokładnego oszacowania wielkości zamówienia: 5. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę w jego ofercie ceny jednego posiłku brutto i liczby posiłków przewidzianej przez Zamawiającego (ust. 2) w okresie trwania umowy, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu ceny jednego posiłku i faktycznej liczby dostarczonych posiłków. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudnił przy wykonywaniu zamówienia co najmniej jedną osobę bezrobotną na podstawie skierowania z urzędu pracy lub jedną osobę niepełnosprawną w wymiarze co najmniej 0,5 etatu na podstawie umowy o pracę. Warunki dotyczące zatrudnienia określone zostały w § 6 wzoru umowy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 8. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte w załączonym do SIWZ wzorze umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ. IV. Termin wykonania zamówienia. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą realizowane w okresie od 01 czerwca 2019 do 31 maja 2020 r. (12 miesięcy). V. Warunki prowadzenia postępowania, informacja dotycząca terminu związania ofertą, informacja na temat wadium. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, co zobowiązuje Wykonawcę do sporządzenia i złożenia oferty uwzględniającej całość zamówienia. 8.1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1) pieniądzu, 8.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: BANK CITI HANDLOWY Nr: 50 1030 1508 0000 0005 5046 2044 z adnotacją zawierającą informację, jakiego zamówienia ono dotyczy. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu musi być złożone w oryginale. Właściwy w tym przypadku dokument wadialny (gwarancja lub poręczenie) musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego i musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia w którym upływa termin składania ofert. 8.4. Zamawiający: 1) zwraca wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza, wybranemu Wykonawcy zwrot wadium nastąpi po zawarciu umowy, VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: VII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia. 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca do oferty, sporządzonej na formularzu wg załącznika Nr 3 do SIWZ załącza: 3. Oprócz wymienionych wcześniej dokumentów Wykonawca składa oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 5 SIWZ (o ile ustanowiono), dopuszcza się kopie notarialnie potwierdzone. |
||||
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw | Warszawa Żoliborz | ||||
Główny przedmiot (CPV) | 55.32.10.00-6 | ||||
Dodatkowe przedmioty (CPV) | 55.52.00.00-1
|
||||
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej | Nie | ||||
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej | Nie | ||||
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową | Nie | ||||
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty | Nie | ||||
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania | 12 miesięcy/ące (licząc od daty udzielenia zamówienia) | ||||
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym | |||||
Wymagane wadium | 10000,00 zł. | ||||
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne |
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: VII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia. 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca do oferty, sporządzonej na formularzu wg załącznika Nr 3 do SIWZ załącza: 3. Oprócz wymienionych wcześniej dokumentów Wykonawca składa oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 5 SIWZ (o ile ustanowiono), dopuszcza się kopie notarialnie potwierdzone. |
||||
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne | |||||
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu | |||||
Kryteria oceny ofert |
|
||||
Warunki uzyskania dokumentacji postępowania | Formularz można odebrać do dnia 2019-05-06 Cena: 0.00 zł. Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.ops-zoliborz.waw.pl |
||||
Termin i miejsce składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu | Oferty/wnioski należy składać do dnia 2019-05-06 godzina 08:30 Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać wnioski) |
||||
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert (jesli dotyczy) | 2019-05-06, 09:00, OPS Warszawa ul. Dembińskiego 3 s. 14/15 | ||||
V Inne informacje | |||||
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? | Nie |