Zamówienie na usługi społeczne i inne szczególne usługi (zakończone)
Wartość zamówienia | Poniżej 750 000 EURO | ||||
Rodzaj zamówienia | Usługa | ||||
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta | 2019-09-05 , 13:57:02 | ||||
I Zamawiający | |||||
Zamawiający | Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy | ||||
- adres | Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, woj. mazowieckie | ||||
- telefon | (0-22) 56-92-800 | ||||
- faks | (0-22) 83-36-424 | ||||
- adres internetowy | |||||
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych | Ireneusz Górniakowski | ||||
- adres | Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa | ||||
- lokal | 1 | ||||
- telefon | (0-22) 569 28 09 | ||||
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych | Beata Rybak | ||||
- adres | Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa | ||||
- lokal | 27 | ||||
- telefon | (0-22)5692817 | ||||
zolops@ops-zoliborz.waw.pl | |||||
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia | p. osoba upoważniona do kontaktów | ||||
Adres, na który należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu | p. osoba upoważniona do kontaktów | ||||
II Przedmiot zamówienia | |||||
Nazwa zamówienia |
Przygotowanie i wydawanie obiadów uprawnionym klientom Ośrodka w lokalu gastronomicznym wykonawcy usługi, położonym w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, na podstawie kart obiadowych.
|
||||
Opis zamówienia |
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydawanie obiadów uprawnionym klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy, w jednym (lub dwóch) lokalu/ach gastronomicznym/ch będącym/ch w dyspozycji Wykonawcy usługi, położonym/ch w Dzielnicy Żoliborz, na podstawie kart obiadowych.
2. Karty obiadowe Zamawiający wydrukuje i udostępni klientom, stosownie do wewnętrznej procedury w tym zakresie. 3. Wielkość zamówienia Zamawiający określa na 182 400 obiadów. 4. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określa kod: 55300000 5. Ze względu na specyficzny charakter usługi oraz w związku z niemożnością dokładnego oszacowania wielkości zamówienia: 6. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę w jego ofercie ceny jednego obiadu brutto i liczby obiadów przewidzianej przez Zamawiającego (ust.3) w okresie trwania umowy, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu ceny jednego obiadu i faktycznej liczby dostarczonych obiadów. 7. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zobowiązał się zatrudnić przez cały okres realizacji zamówienia przy jego wykonywaniu osobę/y na umowę o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2019.1040 ze zm.) Zamawiający dopuszcza spełnienie tego warunku poprzez wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionego/ych już pracownika/ów. Warunki dotyczące zatrudnienia określone zostały w § 6 wzoru umowy. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 10. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte w załączonym do SIWZ wzorze umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ. |
||||
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw | Warszawa Dzielnica Żoliborz | ||||
Główny przedmiot (CPV) | 55.30.00.00- | ||||
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej | Nie | ||||
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej | Nie | ||||
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową | Nie | ||||
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty | Nie | ||||
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania | 24 miesięcy/ące (licząc od daty udzielenia zamówienia) | ||||
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym | |||||
Wymagane wadium | 30000,00 zł. | ||||
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne |
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia. 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca do oferty, sporządzonej na formularzu wg załącznika Nr 3 do SIWZ załącza: 3. Oprócz wymienionych wcześniej dokumentów Wykonawca składa oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w rozdziale IX pkt 5 SIWZ (o ile ustanowiono), dopuszcza się kopie notarialnie potwierdzone. |
||||
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne | |||||
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu | |||||
Kryteria oceny ofert |
|
||||
Warunki uzyskania dokumentacji postępowania | Formularz można odebrać do dnia 2019-09-20 Cena: 0.00 zł. Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.ops-zoliborz.waw.pl |
||||
Termin i miejsce składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu | Oferty/wnioski należy składać do dnia 2019-09-20 godzina 09:00 Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać wnioski) |
||||
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert (jesli dotyczy) | 2019-09-20, 09:30, OPS Warszawa ul. Dembińskiego 3 s. 14/15 | ||||
V Inne informacje | |||||
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? | Nie |